petak, 3. travnja 2015.

Pizza rolat za samo 15 minuta !

Najbolji pizza rolat koji sam pravila i probala. Recept je iz casopisa Hrana i vino i imam ga duuuugo, ali sam ga samo za nijansu korigovala!

           

Sastojci


     8 kom gotovih kora za pitu
     200 gr kecapa
     450gr sunke
     400gr kackavalja (ja sam koristila trapist)
     300gr mariniranih sampinjona
     1 casa kisele pavlake
     2 kom jaja
      origano




Priprema


    1.
    Poredjati 3 kore za pitu jedna na drugu, bez dodavanja ulja. Premazati trecu koru sa 100gr kecapa ( Ja stavljam ljuti kecap, ali to je stvar ukusa, mozete i blagi).
    2.
    Preko staviti jos jednu koru. Na nju narendati 300gr kackavalja.
    3.
    Preko staviti jos jednu koru. Na tu koru narendati 300 gr sunke. (Moze i neka salama, sta imate i volite)
    4.
    Preko stavite jos jednu koru i poredjajte 200 gr seckanih mariniranih sampinjona koje ste prethodno iscedili.
    5.
    Preko stavite jos jednu koru. Umutite dva jajeta i pavlaku i premazite ovu koru sa ovim filom, ali ostavite malo fila, oko 4 supene kasike za premazivanje rolata na kraju.
    6.
    Preko stavite jos jednu koru, a potom premazite sa 100gr kecapa, narendajte ostatak kackavalja, sunke i pospite ostatak mariniranih sampinjona.
    7.
    Uvijte filovane kore u rolat i prebacite ga sa obe ruke na pleh oblozen pek papirom. Ja koristim veliki pleh od rerne i stavljam rolat dijagonalno kako bi mogao da stane posto je veliki.
    8.
    Rolat premazite sa ostatkom fila od pavlake i jaja, narendajte malo kackavalja i pospite origano po ukusu!
    9.
    U zagrejanoj rerni na 200C pecite tacno pola sata!
    10.
    Ja ovaj rolat secem vreo, jer je odlican i ne cekam da se ohladi jer ga volim dok je jos vruc! Recept je jedno 100 puta do sada proveren, a rezultat je prazan pleh vec posle pola sata!



Izvor: coolinarika.com
Pizza rolat za samo 15 minuta !
4/ 5
Oleh