srijeda, 25. ožujka 2015.

Upozorenje roditeljima: Pogledajte šta se desilo ovom dječaku nakon što su mu roditelji dopustili ovo

Roditelji se boje da će njihovom 7-godišnjem sinu ostati ožiljci do kraja života nakon što je napravio tetovažu od kane na leđima.





Na kraju dvosedmičnog godišnjeg odmora u Egiptu, roditelji su odlučili nagraditi sina Liama Sayera privremenom tetovažom.No sedam dana nakon povratka kući, na dječakov rođendan, Liam se probudio u agoniji, s plikovima i ranama po leđima. I mjesec dana kasnije, on stalno ima jake bolove, a njegova leđa i donji dio tijela prekriveni su osipom, piše “Doznajemo“.

Iako je tetovaža od kane već izblijedila, ostali su crveni, bolni tragovi.

Ljekari su upozorili dječaka da se ne izlaže suncu, a majci su rekli da dječak možda neće smjeti izlaziti 2 godine, kako bi se njegov organizam izborio s teškim stanjem.

– Tata i mama su rekli da mogu dobiti tetovažu posljednjeg dana odmora ako budem dobar, a ja sam bio dobar svaki dan – kaže uplakani dječak.

– Darth Maul je moj omiljeni lik iz Star Wars. Bio sam tako sretan. No, na moj rođendan sam se probudio i sve je bilo bolno.

– Mrzim ovo, strašno boli. Volio bih da nisam uradio tetovažu. Moj raspust je upropašten, a radovao sam se igri s prijateljima.



Liam je išao na odmor s roditeljima i sestrom u Egipat. Posljednjeg dana oboje djece su dobili privremene tetovaže.

Jedan čovjek je tetovirao djevojčicu i ona je dobila mali cvijet na nozi, a drugi je koristio crnu kanu kako bi ‘iscrtao’ Liamova leđa.Međutim, sedam dana kasnije dječak se probudio sa strašnim bolovima. Ljekari vjeruju da je to posljedica alergijske reakcije na neke hemikalije u tinti.– Samo želim upozoriti druge roditelje da se klone tetovaža. Liam će imati ožiljke do kraja života, a možda neće smjeti izaći iz kuće dvije godine, piše “Doznajemo“.
Upozorenje roditeljima: Pogledajte šta se desilo ovom dječaku nakon što su mu roditelji dopustili ovo
4/ 5
Oleh